A cím most több okból kifolyólag is aktuális...

1. Flipper Öcsi a napokban súlyos alkoholizmusa miatt 46 éves korában elhunyt. Kedves kommentelőm juttatta eszembe a dolgot, így nem hagyhattam ki, hogy megemlékezzem róla. Nem voltam rajongója, és nem sokat tudtam róla, így azt sem követtem, hogy ő is nagy ivó. Mindenesetre őszintén kívánom, hogy ha már így alakultak a dolgok, odaát büntetlenül iszogathassa a kedvenc italait sorban egymás után.

Magam miatt pedig még nem aggódok, elvégre még csak 21 leszek, így még legalább 25 évem lehet hátra, igaz, nem tudom Öcsi bácsi mióta űzte a sportot...

2. Ma még tart a gazdasági világválság a pénztárcámban, de már vannak bíztató jelek. Ma ugyanis összefutottam azzal az emberrel, aki 2000 Ft-tal tartozik, és nem csak hogy megdobott 3 szál cigivel, de megígérte, hogy holnap törleszt. Ez feldobta a napomat, hiszen már tegnap se ajándékozhattam meg magam alkohollal, de még cigarettával sem.

A másik dolog, az inkább egy hosszútávú befektetés, ugyanis egyik évfolyamtársamnak felajánlottam, hogy lefordítom a 15 oldalas üzleti angol leckéjét jövő szerdára, melyet nem nagyon akart elfogadni, de mondtam, hogy tényleg nem okoz nekem gondot és persze nem kérek semmit cserébe. Ezt teljesen komolyan is gondoltam, de végül arra jutottunk - hiszen ismer - hogy hoz nekem jövő hétre egy üveg Jack Daniel's-t. Ezt már nem utasíthattam vissza... Jól fog az jönni. Ilyen a barátság :-)

Ma legalább - bár alkohol nélkül - de jól fogok aludni, hiszen tudom, hogy nem csak a holnapot érdemes megérni a 2000 Ft és a szokásos "elfekvős" péntek kedvéért, de még jövő héten is lesz 7 deci nektár, amiért érdemes lesz koplalni...

(St. Éxupéry már gyerekkorban is az alkoholizmusra készített fel?)

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.27. 19:27 2 komment

Címkék: itthon csütörtök józan alkoholfrei

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr56791930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.11.28. 08:42:28

Beszélni nem tudok..............
fizu megjöt..............
Bástya borozó, Toldi mozi, Instant, Gödör, Akvárium, 6-os busz.........
12000 Ft / este
persze ebben benne volt egy haver akit itatni kellet plussz jónéhány meggondolatlan kölcsönadás................
plussz megdöglött a macskám ezér joggal ittam meg 6 whiskey-t ( most leirni is szörnyű ) (és nincs hosszú i-m)
de ma még csak péntek, nem kell dolgozni, 9 óra lesz csak, hát irány a Mokka presszó.
Lekhájm.

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.28. 09:37:33

Az szép kis kör volt akkor:-)
macskád miatt részvétem.
Nekem ma lesznek hitelezőim, meg visszakapom a 2000 Ft-omat, úgyhogy holnap is lesz poszt, ha olyan állapotban leszek :-)
a Whiskyért való fordítást tegnap este elkezdtem. szombatra kész is lesz, úgyhogy 'Jack Daniel's, here I come...'
süti beállítások módosítása