Az alkoholért meg kell dolgozni...

Egy napom maradt megcsinálni a fordítást. Hogy is tervezzem a napomat, ha este 6-tól vizsgám van, és legkorábban 8-ra érhetek haza? Főképp, hogy másnap reggel 6-kor kell kelnem, és van 20 oldalnyi fordítanivalóm.

Egyszerű, reggel bepakoltam a laptopom, gondoltam majd 13.00 és 18.00 között elkezdem a dolgot, hisz ennyi idő alatt akár a nagyrészét és meg lehet írni. Igen ám, de a fordítás helyszínéül mi mást választottam volna, mint a hét eleje óta újra törzshelyemmé váló Dongót. Beültem, majd egy Dreher, két Dreher, három Dreher. Az elfogyasztott sörök után egyre lassabban haladtam a szöveggel, persze a harmadik söröm után fel is adtam.

20.00-ra valóban haza is értem, és hajnali 03.30-ig szenvedtem vele, de legalább sikerült befejezni. Röpke két órás alvás után elindultam a szorgalmi időszakom utolsó napjára, melyet még egy utolsó ZH-val és egy várva várt üveg Whiskyvel zárhattam le.

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.20. 17:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr67833826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása