Megérdemelt jutalom...

Nem 1, hanem két Ballantine's lett a jutalmam a fordításért cserébe, így azt hiszem nagyon jól fog telni a téli szünet. Elvégre most szabad vagyok két hétig.

Na de térjünk vissza a péntekre. ZH, jegybeírás, majd ismét meglátogattam a Dongót. Ismét megittam két Drehert, elég unalmas is volt, hogy ugyanazt iszom. Át is mentem a Toldiba, ahol még két Zlaty fogyott, de végül a 2 órás alvástól teljesen kómás voltam.

Úgy döntöttem hazamegyek, és kipihenem magam. Azt hiszem sikerült, és most indulok is, elvégre hétvége van 2 hétig. Irány a Toldi!

Na és most, hogy közeleg a szeretet ünnepe:

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.20. 18:03 2 komment

Címkék: mozi sör alkohol péntek whisky bali

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr21833840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.12.21. 19:18:07

Puffadás mentes boldog karácsonyt!
(céges buli: 8 soproni 3 feles finladia
2 feles sivászregál szódával 1 piritós mozarellával.........ingyen volt..piff)

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.12.21. 19:40:35

nem hangzik rosszul :-)
neked (/nektek) is boldog, etilcsoportokban gazdag karácsonyt!
süti beállítások módosítása