Ismét egy tisztességes kedden vagyok túl...

Ugye úgy volt, hogy csak 1200 Forintom lesz alkoholra. Hát nem. Mindig van megváltás. Ugyanis eszembejutott, hogy a bankkártyámon van 600 Ft, amiből gyorsan vettem is egy piros Philip Morrist, így megmaradt mind az 1700-am piára, sőt, szerencsémre még 4 db fém százast is találtam az egyik nadrágom zsebében (átkutattam az összeset hátha...). Ez már 2100 Ft.

El is költöttem mindet piára. Legalább jobban nézett ki az este. Íme:

Fogyasztásom: 3 korsó Soproni, 1 Becherovka, 1 Bushmill's. (összesen: 1800.-)

Persze ránk zárták a placcot, így mehettünk tovább. Nem tudom miért, de a Toldi mozi lett a következő megálló, útközben az egyik haver erdélyi pálinkáját húztam meg vagy 4-szer. Toldiban még egy sörre volt pénzem (350.-), így hajnali 4 táján értem haza. Ma persze egész nap másnaposan vergődtem itthon, főiskolát hanyagoltam.

Ismét azt mondhatom, hogy magamhoz képest keveset ittam, mégis berúgtam. Úgy tűnik elértem egy szintet, ahonnan már a kevéstől is be lehet állni. Jól van ez így. Az egyetlen para az az, hogy már hajnalban elfogyott az utolsó cigim, és most viszont tényleg nem maradt egy petákom se...

Vagy itthon fogok etilt keresni, vagy kérek kölcsön, vagy behajtok egy 2000 Ft-os tartozást (amit már egy hete hajkurászok), vagy lekaparom a falat...

A nikotinhiány nem gond, ha kell hétfőig nem dohányzom, csak legyen alkohol. Ha egyik sincs, akkor elképzelhető, hogy a szervezetem sztrájkolni fog, esetleg egy-két szervem tényleg ki is kapcsolja magát. Egyszerűen kell!

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.26. 18:02 13 komment

Címkék: alkohol kedd másnapos pálesz káplár

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr7789956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.11.26. 20:33:00

Mázlista. Én nem jutottam dellához.
De holnap fizunap és péntekre még szabit is kivettem. Szóval kemény és hosszú hétvégém lesz. Pláne a holnap lesz szép, ha azt nézzük, hogy az elmult két nap alatt csak 3 sört ittam.
Szóval lehet hogy egy ideig nem jelentkezem.

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.26. 21:57:18

Akkor az elkövetkezendő napokban igyál helyettem is! nekem most valószínűleg 4-5 nap pokol jön. Bár már írtak hogy pénteken menjek inni, és még valszeg kölcsön is adnak.

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.26. 22:51:59

Tegnap megdőlt az eddigi 35 fős napi látogatottsági rekord. Nem is akárhogy: 80 fő látogatta meg a blogomat, és ma ahogy elnézem már most ez a 80 is meg fog dőlni. Írjatok kommenteket ti is! :-)

őszecske 2008.11.27. 08:13:46

Viccesnek tűnik minden, a hozzászólók szavai is, de ez nem vicc!
Ugye hallottad, hogy meghalt a Flipper Öcsi? Jó, lehet, hogy nem csípted, de tudod miben halt meg? Alkoholmérgezésben!
Annyira telítődött a szervezet és lerombolta a belső szerveit, hogy nem volt menekülés az életbe számára! Tehetséges és fiatal volt. Nem ő az első aki ebben hal meg...
Ne igyál mindennap, mert már rossz úton jársz!!! :)

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.27. 19:02:43

Hallottam... Megdöbbentett, hogy 46 évesen meghalt...
Majd elválik mi lesz...

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.27. 19:04:44

A 80 látogatós tegnapelőtti rekord egyébként tegnap csúnya 150-el dölt meg. És ma már most 110-nél jár a számláló. Várom a sok olvasó kommentjét :-)

abszint86 2008.11.27. 22:21:55

hali

nem hiszem el, hogy ennyi időd van, hogy egy héten többször is be tudsz rúgni. az ok hogy nyáron én is (szerencsére) egy kocsmaban dolgoztam, és meg tudtam inni minden este 5-6 sört, és még pénzt is kaptam érte, de hogy évközben erre nem érek rá az is biztos, (egyetemre járok én is). ha be is rúgnék hétköznap, (mert kedvem lenne) akkor kb bukás lenen a vége.

abszint86 2008.11.27. 22:23:05

amúgy nagyon jók az írásaid, át tudom érezni őket

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.27. 22:29:23

szia, köszi, hogy írtál. hát az átlagommal mondjuk nem dicsekednék el, mert az elmúlt 2 félévben nem értem el a 2,0-t. tavaly októbertől idén márciusig csapos voltam, és ott én is napi 4-5 sör... volt olyan (sokszor), hogy éjféli zárás után aznapi fizetésből taxi be a városba és hajnalig pia haverokkal, és 1-2 óra alvás után újra meló+ a sörök... azzal kezdődött minden. azóta nem dolgozom kocsmában, csak a májam... de egyébként, talán az írásaimból is kiderül, hogy nem feltétlenül berúgásig megy a dolog. néha elég egy sör, csak hogy a közérzetem jó legyen;) ha annyira elvetemült alkoholista leszek, talán nem fogom már tovább vezetni a blogomat sem... amíg írok, addig talán nincs annyira nagy baj. (remélem) ;)
remélem még visszanézel sokszor. köszi, hogy írtál

abszint86 2008.11.27. 23:22:05

MIT ISZTOK?

ma este sört, vagy esetleg édes pezsgőt energiaitallal, de érzem hogy nem jó ötlet ötezressel lemenni bulizni

ja, és édespezsgő+energiaital legjobb kombó

na mentem

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.28. 00:10:28

ötezressel mindig jó lemenni, csak másnap rossz nélküle ébredni :-)
nem szoktam keverni az italokat. töményet töményen. néha azért előfordult, de ellenzem a VBK-t, meg a hasonló kombinációkat. De azért néha én se tudok ellenállni egy jó Gin-tonicnak vagy Vodka Redbullnak. Pezsgőt viszont ritkán iszom, de ha igen, akkor sem vegyítve. De hát ízlések és pofonok :-) jó ivászatot. Holnap már én is ihatok.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.11.30. 09:03:47

Húúú...én a nikotinhiánytól jobban be tudok gurulni, mint ha nem találok sört a hűtőben....de lehet, hogy még "kezdő" vagyok....wehhheee...
Tegnap, főzőcskézés közben legurítottam 6 sört. A hetediket már csak "fujtásnak", de annak meg is maradt a fele, mert mire kész lett a rakottkrumpli meg a palacsinták, addigra piszkosul megéheztem.
Ha meg eszek, utána már nem bííííírok inni!
Ez miért van????? :o

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.30. 13:56:16

Nikotinhiéány az alattomosabb. Ha 2 napja nem ittam és nem is cigiztem, akkor ha van 500 Ft-om, egyértelműen cigarettára költöm. Azért az masszívabb. de ha sok pénzem van, akkor nyilvánvalóan addig iszom a cigik mellé, amíg a pénzem kitart. az alkoholhiány az nálam úgy mutatkozik meg, hogy ha nincs, akkor nem olyan vészes, de ha van, akkor mennyiségre iszom...
ja és kaja után bármennyi csúszik, viszont általában az szokott lenni a vége, hogy egy-két napig nem eszek... (másnaposság miegymás...)
süti beállítások módosítása