Ma nem itthon ittam. De csak egyet...

Anyagilag hamarosan becsődölök. Ma úgy is volt, hogy a maradék 2000 Ft-omat megtartom a keddi Káplárra. Nem is ittam volna egész nap, ha nem hív fel haverom este 7 körül, hogy igyunk egy sört. Ilyenekre még sose tudtam nemet mondani, úgyhogy útra is keltem.

Sajnos (vagy szerencsémre) a haverom csak egy sört ivott, így konszolidáltam vele, bár nem sokon múlt, hogy igyak még egyet. Talán jobb ez így, mert így maradt holnapra 1700 Ft-om, igaz cigim csak néhány szál, így azt is kell majd vennem. Ez azt eredményezi, hogy holnap kb 1200 pénzem marad alkoholra. Ami azt jelenti, hogy csak néhány kombinációra lesz elég pénzem. Íme:

1. variáció: 4 feles, jatt: 0 Ft

2. variáció: 3 sör, jatt: 0 Ft

3. variáció: 1 sör, 2 feles, jatt: 200.- (vagy találok egy 100-ast a zsebemben és akkor + 1 feles)

4. variáció: 2 sör, 1 feles, jatt: 100.- (itt már 200-ast kell találnom)

Nyilvánvalóan lenne még pár variáció, de mivel csak sört vagy rövidet szoktam inni, így valószínű, hogy most se fogok eltérni ettől a szokásomtól. Mindenesetre azért sört jó inni, így vagy a 3-as, vagy a 4-es opció a valószínű, de a 2-es is hívogató, na de akkor nem iszom rövidet. Ez majd kedden elválik, úgyis megírom majd, melyik mellett döntöttem, addig is elmegyek aludni, hátha ingyen sörről álmodom...

 

 

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.24. 23:35 2 komment

Címkék: alkohol hétfő csakegysör

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr93786974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.11.30. 09:10:17

de milyen átgondoltan kiszámítod, mire futja!!
Én speciel a 3 sör-verzióra szavaznék!! :DDDD
...de a dátumot látva azt hiszem, azóta már bőven eldöntötted, melyik "pontot" nyomtad le!! :)))

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.30. 13:57:17

hát, mint a köv. posztból kiderült végül picit több pénzem maradt, így borultak a variációk :-)
süti beállítások módosítása