...kedves öreg Alkohol...

Kedves kommentelőm világosított fel arról, milyen nap is van ma tulajdonképpen. Fogalmam nem volt róla, hogy vasárnap van. Mondhatni, egészen biztos voltam benne, hogy még csak szombat reggel van. Tévedni emberi dolog.

Hogy ittam-e a hétvégén?

Sajnos nem. A Télapó úgy tűnik nem olvasta a levelem, hiszen nem hozott se sört, se orvosi alkoholt... Hozott viszont némi pénzt, ami jól fog még jönni a következő napokban.

Még a Ballantine's-t sem bontottam meg, pedig csütörtök este óta bele se nyaltam alkoholtartalmú folyadékba. Tegnap ráadásul csak 2 szál cigit szívtam el. Ma még egyet sem... Na jó, most megyek is staubolni...

Mindenkinek utólagosan is alkoholban gazdag Mikulást, és remélem legközelebb nem okozok csalódást az alkoholszomjas (vagy kárörvendő) olvasóimnak. Higgyétek el nekem sem kellemes :-)

Pedig én vagyok a kiválasztott: (link)

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.07. 12:29 1 komment · 1 trackback

Címkék: vasárnap mikulás itthon józan alkoholfrei

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr29809074

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.12.11. 10:51:26

Ez a mitulábbáti nagyon helyes a borosüveggel a kezében! El is lopom wehheheheee :P
süti beállítások módosítása