Na, mégse aludtam végig a délutánt, (sajnos) ugyanis kiderült, hogy nagyanyám éppen ma 70 éves. El is mentünk felköszönteni, (szerencsére) alkoholban sem volt hiány...

Megvolt a napi betevőm. Ma már rosszul nem fogom érezni magam, az egyszer biztos. Mint azt ma korábban írtam, eléggé készen voltam. A másnaposság keveredett a részegséggel, így amikor nagyapám megkérdezte kérek-e Unicumot, felcsillanó szemekkel kaptam a felespohár után. Legszívesebben egyébként az egész üvegért nyúltam volna, hiszen még talán nem is írtam, de az Unicum az egyik legnagyobb kedvencem.

A Zwack ház remeke meg is tette józanító hatását, mert amint lehúztam elmúlt a másnaposságom, fejfájással együtt. A második felestől persze sikerült becsiccsentenem, így az ebéd utáni vörösbor már csak rátett. Hogy is lehetett volna szebben befejezni egy hosszú, alkoholban gazdag hetet, ha nem így?

Hát azt hiszem sehogy...

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.16. 17:32 3 komment

Címkék: videó alkohol vasárnap

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr25772135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őszecske 2008.11.17. 11:42:13

Én is szeretem időnként az unicumot.
Még régen apukám mondta, ha elrontom a gyomrom valamivel vagy nehéz valahogy a gyomrom az unicum segít.
Igen ám, az első segít a második már kezd érdekes hatást kifejteni...:)
Azért vigyázz magadra, főleg ha fiatal vagy, ne igyál sokat, ne igyál naponta, mert baj lesz...
Írtam egy újat, olvasd el. Még olvaslak, ahogy idejutok! Olvass Te is.
/ van több blogom is, de nem ezen a néven /
Mindentől függetlenül most koccintok Veled! :)

őszecske 2008.11.17. 11:43:46

Ja! ez volt régebben a kedvenc dalom...:)

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.17. 18:28:29

Az Unicum az olyan mint a jó magyar házi pálinka: minden nyavalyára gyógyszer. Legyen az hasfájás, vagy szimpla másnaposság, mindent hamar elmulaszt. De hát nem véletlen, hogy "Mindig felbukkan egy jó barát".
:-)
süti beállítások módosítása