...borra sör forevör...

Hát íme a várva várt keddi beszámoló is. jó nap volt, hiszen du. 1-kor már végeztem a fősulin, megvolt az első vizsgám is, amire a hétfő este miatt semmit nem tanultam, de nem is baj, elvégre feleletválasztós tesztet kellett írnom, így a szokásos ACDC-ABBA módszert alkalmaztam az ikszelgetésnél.

13.00-kor az egyik kedves évfolyamtársnőm vett egy üveg bort, amit 3-an ittunk meg a fősuli dohányzójában, majd a 3. személlyel úgy döntöttünk, a 18.00 órai szemináriumomig iszunk még. Furcsa dolog, de kivételesen nem az én ötletem volt az ivás, na persze nemet azért nem mondhattam...

1-től háromnegyed 6-ig a Dongóban (régi törzshelyem, ahova fél év után először tettem be a lábam) iszogattam söreimet (vagy négyet megittam).

Mondanom sem kell, épphogy visszaértem az órámra, más kérdés, hogy az első félórában nem sokat fogtam fel a dolgokból, csak annyit, hogy 3 méteres körzetben mindenki a piaszagomat érezte. Igaz megszokták, hogy gyakorlatilag mindennap ittasan vagy másnaposan látnak. Persze az utsó órára kezdtem kijózanodni, nem is csoda, hogy már kopogott a szemem a Káplár után...

Alig vártam, hogy elengedjenek minket, siettem is a Moszkvára. Igaz, most csak két Bushmill's-t és 1 korsó Sopronit fogyasztottam, de ez betudható a délutáni ivászatnak, hiszen egyrészt már csak szinte szinten kellett tartani a délutáni állapotomat, másrészt a Dongó félhomályában már eléggé lefáradtam mind fizikailag, mind lelkileg. Az éjféli záráskor elindultam haza, és rákészültem a szerda reggeli fél 6-os ébredésre...

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.17. 23:49 1 komment

Címkék: sör alkohol kedd whisky flashback káplár

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr32829025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dead-End 2009.01.11. 00:00:16

Sörre bor mindenkor...

...borra sör forevör...

Hát, ne tudd meg, ezen mennyit röhögtem! :D
süti beállítások módosítása