...ne a mamának...

Reggel 8, tárgyfelvétel: vagyis legszívesebben kinyírtam volna a Neptun rendszer feltalálóját. Addig-addig idegeskedtem, amíg rá nem pillantottam a tegnap esti bor maradékára. Meg is ittam persze, jót is tett. Legközelebb csak du. 2-kor ültem gép elé, ugyanis a bortól szépen bealudtam. Addigra szinte minden kurzus megtelt, így 14 tárgyból eddig 4-et sikerült felvennem.

Még szerencse, hogy ebből csak februárban lesz különösebb problémám, addig még sok idő van hátra. Ennyire nem szoktam (és nem is tudok) előre gondolkodni. Még az is lehet, hogy bajom se lesz belőle, a tanszéken biztos tudnak segíteni...

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.13. 23:18 3 komment

Címkék: alkohol bor szombat itthon

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr54821476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.12.14. 10:57:59

Szerintem a Neptun programozói totál betépve csinálták a rendszert, és még most is fetrengve vihognak az egész felsőoktatáson. Bár engem már nem érint, de a hideg kiráz he csak a nevét hallom.

abszint86 2008.12.14. 15:02:13

Ennél már csak az jobb, amikor szilveszter éjszakáján 00:00-kor indul a tárgyfelvétel...
Hmm..szilveszter... tavalyi jó volt ám, emlékszem a éjféli pezsgőt kihánytam a zuhanytálcába, és kezdhetem újra a berúgást. Idén már 30.-án is tervezünk valami berúgást... de várom már, főleg hogy mostanság ki kell hagynom a bulikat a "szorgalmi időszak vége és minden házit be kell adni" miatt.

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.12.14. 17:30:32

mash: hát, nem normálisak az biztos, még szerencse, hogy egyre inkább leszarom.

abszint: hát szerencsénkre, egyre közeleg a szilveszter. nem szeretem annyira, de legalább még egy ok a berúgásra :-)
süti beállítások módosítása