"Semmi baj, doktor úr, nem vagyok én gyáva ember!"

Ma délelőtt ZH, majd Zóna presszó, ahol egy üveg Borsodit ittam, majd a Toldi mozi volt a következő állomás pár száz méterrel arrébb, ahol mindössze egy kávét ittam...

Nem tudom mi lehet a bajom, na de pénteken ünnepi vacsora a családdal, ami éppen szétesőben van, de mindegy. Az alkohol kelleni fog a családias légkör megteremtéséhez:-)

Az ünnep pedig a 21. születésnapom lesz, amit általában el szoktam felejteni. Ebből kifolyólag évek óta nem is ünneplem. Annyit teszek, hogy iszok, iszok és iszok, tehát most is ezt fogom tenni.

Készítettem (fejben) egy 5 éves tervet is. Na de semmi kommunizmusra nem kell itten gondolni. A terv annyi, hogy egy 5 éves szintjére fogom inni magam, elvégre minden héten jóformán ezt teszem. De most ha már úgyis magam mögött hagyom a második X-et, miért ne fiatalodhatnék vissza. Hátha jövő hétre visszadobnak az oviba...

Az lenne csak aranyélet. Sör helyett ivólé, kávé helyett sulikakaó, bagaretta helyett száraz kifli. Egy dolog jókedvre derít: még jó esélyem van megélni annyi évet, amennyit eddig lehúztam. És még egy jó hírem is van: a következő 21 évből nem kell várnom 18 évet, hogy alkoholt fogyaszthassak (nem mintha 13-14 évesen nem lettem volna rendszeresen gallyrészeg, sőt mind a 21-et végig alkoholizálhatom. Ha még nagyobb mákom van, akkor utána még kapok pár év elfekvőt valamelyik kórházban, amikor a halálos ágyamon megkérdezhetem magamtól: érdemes volt-e így élni?

A válaszom valószínűleg annyi lesz: ha még egy kortyot ihatok az életben, akkor a válaszom igen! Csak még egy sört hadd vegyek az útra!

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.10. 23:51 1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr43816418

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Toldi mozi 2010.11.08. 15:16:16

Helyszín: 1054 Bp., Bajcsy-Zsilinszky út 36-38. Látogatás: 2010. április 7. 18:40-23:00 > Ég a napmelegtől kopár sík szarja a Bajcsy-Zsilinszky útnak... Adatlap Elérhetőség: +36 1 4...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.12.11. 10:58:33

WÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
Először is gratula az új dizájnhoz!!
(Megvolt itt is a "ráncfelvarrás" hehehe)
Szuper lett!!

Másodszor pedig gratula a szülinaphoz, de legfőképp a fiatalodási tervezethez! Nem semmi!
Ja!
És azt meg kihagytad, hogy az oviban minden akadály nélkül beleskelődhetsz a csini fiatal óvónéni köpenye alá, ha beköltözöl az íróasztala alá.....
(Tapasztalatból mondom....:)))))

De azért tovább NE(!) fiatalodj!! Még képesek, és anyatejet gyömöszkölnek a szádba!!! -----brrrrr----- :XD
süti beállítások módosítása