...mármint a Gödör klubból, de ez csak egy állomása volt a tegnap estének.

Minden a Toldi moziban kezdődött, hiszen délután 14.30-tól ott punnyadtam este fél 8-ig, az első órában egyedül, utána egyre bővülő társasággal. Itt 4 korsó Zlaty volt a fogyasztásom.

8-ra már a Mumusban fogyasztottam el két korsó Borsodit, majd 10 után valamivel, innen is tovább álltunk.

11 körül jutottunk el a Gödör klubba, ahol a Tündérgroundra 1200.- volt a beugró, cserébe kaptunk jó nagy pangást, egy gólyabált és csúnya lányokat... Mielőtt bementünk volna, elpusztítottunk 2-3 deci áfonyalikőrt, majd bent további két korsó Ászokot hajtottunk fel.

01.00 körül indultam haza, 02.30 körül értem haza, és bár még maradtam volna, a ma reggeli ZH-m miatt nem tehettem. Így is elég érdekes lesz a ZH eredménye, elvégre 7-kor igen erős fejfájással ébredtem, és ez még 9.40-kor a ZH idején is igen kellemetlen volt.

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.05. 16:42 3 komment

Címkék: mozi sör alkohol csütörtök

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr32806148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.12.06. 10:40:29

Havernál alapozás:
1L forraltbor
3dl császárkörte (eredeti szocreál kivitel)
2 dobozos Ászok
Aztán irány az instant:
2 Pilsner
A többire nem emlékszem, de egy doboz Lucky Strike arról árulkodik, hogy nem kiméltem a tárcámat.

Sikerekben gazdag szombatot kivánok IQ_Fighter
Fenékig!

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.12.07. 10:58:53

Kellemes vasárnap (reggeli??) ébredést!
Kíváncsi vagyok a szombat esti nyalánkságokra! :))
Vajon mi mindent tojt a Mikulásbácsi a poharadba?????? :DDDD

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.12.07. 17:37:22

ez egy alkoholszegény hétvége volt a részemről. de legalább ti rendesen isztok, ahogy elnézem :-)
A Mikulást meg egy évig nem akarom látni! :D
(amiért nem hozott semmi szeszt)
süti beállítások módosítása