Bár a tegnapi Káplár elmaradt, ma megkaptam a whiskymet.

Igaz nem Jack Daniel's, de a Ballantine's-nak is örülünk, hiszen azt is szeretjük. Ha már skót whisky, legyen kövér. A dobozban egy long drink pohár is van. Talán célzás, hogy egyszerre 3 decit kéne innom?

Ugyebár hígitva soha semmit, a whiskyt is csak jéggel.

Ma egyébként összesen egy sört ittam a Szimpla kertben, a holnapi 2 zh-mra való tekintettel, de holnap valószínűleg ismét lesz valami délután. A Ballantine's-t meg elrakom szűkösebb időkre.

Összesen 4 ezer Ft-om maradt a hétvégi 27 rongyból, ne kérdezzétek hova lett, mert még azt is elhiszem, hogy megettem.

Talán jobb is, hogy kihagytam a tegnap esti Káplárt. Na de holnap délután Toldi mozi. Az mindig jelent valamit. Valószínűleg zárásig ott fogok fetrengeni valamelyik puffban, valószínűleg kellően jó állapotban.

Egyébként egy (üveg) whisky nem whisky, úgyhogy ha valakinek van angol házija, akár nagyobb terjedelmű, és felajánl érte egy üveg whiskyt (vagy egyéb alkoholt), szóljon bátran. Azt hiszem lassan alkoholért fogok dolgozni, úgyse megyek semmire a pénzemmel ha eliszom mindet. Na de remélem a Mikulás is hoz valami szeszt, de az a minimum, hogy adjon valami borravalót. Bár levelet nem írtam, de érzem, hogy ki fogja találni mi a kívánságom.

Mellesleg ma sikerült szakítanom a barátnőmmel, ami elvileg nem jó hír, de a Ballantine's elfeledtet mindent, úgyhogy éljen a szabadság!

És most tényleg örülök.

 On the rocks...

 

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.03. 18:31 6 komment

Címkék: szerda bali csakegysör

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr60802018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.12.04. 09:25:13

Mindent bele!
Még az is lehet, hogy ma én is lenézek a Toldiba, tudniillik kedves volt oszttálytársNőm az egyik pultos.
Meglátjuk......

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.12.04. 14:31:01

Szakításra ez a legjobb elixír!!!
Mint a példa is mutatja!! :)))))))))

"Ugyebár hígitva soha semmit"...erről eszembe jutott:
-Pincér, kérek egy whiskyt !
-Vízzel?
-Jó uram, én szomjas vagyok, nem koszos!

abszint86 2008.12.05. 07:40:07

na hali
ma esti fogyasztásom:
3 sör
3 meggyes ágyas pálinka
1 édes pezsgő
3 szilva, de valami nagyon drága fajta
3 redbull

és a felét hitelbe, áááá
na de most alszom, mert zhzok délután

abszint86 2008.12.05. 07:43:19

ja és 3 vodka (tudtam hogy valamit kihagytam)

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.12.05. 16:31:05

abszint, most egy kicsit irigyellek :-)
mash bp: ott voltam tegnap toldiban fél3-tól fél8-ig. te voltál végül?

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.12.05. 16:32:27

alliterácio: erre a szakításra nem kellett elixir. ez már rég beérett. ;)
süti beállítások módosítása