...de nem kell aggódni, ki is ürült :-)

Úgy volt, hogy az esti programom az alvás lesz, de egy 2 évvel ezelőtti barátnőm felhívott, hogy nincs-e kedvem találkozni. Mivel a legtöbb ismerősöm ma este a Merlinben hallucinál(t) 3500 pénzért Extrawelten, így gondoltam miért ne találkozhatnánk, elvégre fél éve nem láttam és ami a legfontosabb: közel egy napja nem ittam. Ezt a 3500-at meg persze sose gondoltam, hogy az Extraweltre fogom költeni, úgyse emlékszem a tavalyira sem.

A Wichmann felé indultunk el a leányzóval, de nem lepett meg, hogy teltház volt, így a Tűzraktér felé vettük az irányt. Meg is ittunk két-két sört, de mivel valami ótvar zenekar kurva hangosan próbált, úgy döntöttünk továbbállunk.

A Hársfa utcai Nababe (vagy mi?) bár volt a következő megálló, ahol hajnali fél 4-ig ücsörögtünk kellemes goa, és ótvar minimáltechno zene kíséretében. Itt is két sört ittam. Persze ittam volna többet is, de a leányzóval voltam elfoglalva.

Mindenesetre örülök, hogy az este folyamán helyrejött nagyjából a szervezetem, és a májam is újra kapott enni, így valószínűleg a káposzta is megmarad.

Egyedül a havazás volt rám rossz hatással hazafelé, ugyanis miközben gyalogoltam a sötétben, hangosan szidtam az égieket, amiért képesek ilyen aljamód megszopatni reggel 4-kor. Na és persze nem a hó volt a legrosszabb, hanem a mínusz 10....

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.23. 05:17 2 komment

Címkék: alkohol szombat gyorsjelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr3783674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.11.23. 18:07:54

A Wichmann-ban még nem voltam, de hallottam már jóhirét. Amúgy az összes többi hely amiről irni szoktál alapvető túraálomásai az én hétvégéimnek is.

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.23. 18:10:46

Ott van a Szimpla kert utcájában, király utca-kazinczy sarkán. Olcsó, nagyon füstös, és általában tele van. :-)
de, ha kora este megy az ember, akkor még van rá esély, hogy befér.
süti beállítások módosítása