Szerda, Trófea Grill, avagy rengeteg étel + végtelen bor. Mi kell még? Még több bor...

A vacsorára nem térnék ki bővebben, hiszen az alkohol az életünk értelme, és bár nagyon finomak voltak az ételek, sajnálatos mód nem tartalmazott etil-származékokat sem a csípős sertésszűz, sem a fokhagymás fogasfilé...

Térjünk tehát a lényegre: Száraz fehér olaszrizling.

 

Összesen öt kancsót ürítettem ki, mikor felvilágosítottak, hogy fél literes kiszerelésben kaptuk (rá volt írva, de hát nem olvasni mentem, hanem inni), nem pedig az általam saccolt 3 decis mennyiségben. Az tehát nem kevesebb mint 2,5 liter bor, persze tisztán, nem fröccsként.

Éhgyomorra ezt talán én se bírtam volna elfekvő nélkül, de 5-6 fogás után nem is tűnt fel, hogy berúgtam (amíg fel nem kellett állni).

A hazaút szempillantások alatt eltelt, az elalvással sem volt probléma, azonban reggeli ébredésemkor szembesültem a másnaposság magasabbrendű tüneteivel, melyek olyan erősek voltak, hogy maximum a pokolban lehetne őket reprodukálni. A tükörtől egy kicsit megijedtem, de hát láttam már ilyet nem egyszer... Utoljára mikor is? Ja persze, szombat reggel...

A Pokoli Fejfájás még most is turnézik a fejemben, úgyhogy azt hiszem megérdemlek egy kiadós alvást. De ha még kora este felébredek, elképzelhető, hogy a tegnapi borozást egy sörözés beiktatásával fogom ellensúlyozni...

 

 

 

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.13. 14:21 2 komment

Címkék: alkohol szerda szárazfehér

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr83767077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.11.13. 21:53:26

nofene............
vizsga letutdva? az jó--
szerda számomra nulszaldós...
de máma!!!!! a szokásos Csetörtök
hitelre ivásos sörös rumos menük............
szóval kispéntek letudva, holnaptül csejehaj
kéretik magunk testi épségire vegyázni, oszt esütleg bészámolni a fejleményekröl.

Kezeket a korsókra, éljenek a rövidek.

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.13. 22:51:47

ja, megírtam a zh-t, jó is lett szerintem.
úgyhogy mehet az ünneplés. :-) ma már nem, de holnap biztos hogy bormentes, rövidekkel teli éjszakát töltök el vhol a belvárosban.
süti beállítások módosítása