Ma nagy dilemmázás után elmaradt a Káplár.

Elsősorban a holnapi zéhámnak köszönhetően, melyre a délutáni órákban az Ibolyában "tanulgattam" drágaságom: egy korsó Aranyfácán társaságában. Több mint fél év telt el azóta, hogy utoljára ezen a helyen "okosodtam", ugyanis az eddigi vizsgaidőszakok mindegyikében itt készülgettem vizsgáimra egy-egy (néha egy-két) sör mellett - többnyire persze sikertelenül.

A májusi vizsgaidőszakban azonban valahogy mégis kimaradtak ezek az itt eltöltött órák (!), nem kis meglepetésemre minden vizsgámon át is mentem elsőre... (igaz még a vizsgaidőszak előtt elhullajtottam 3 tantárgyat is, így rosszabb lett a félévem, mint a korábbiak...)

Most a napközbeni 6 órás (!!!) szabadidőmben nem volt jobb dolgom mint elmenni fodrászhoz, majd ismét elővenni a tananyagot második otthonomban. Fogyasztásom mindössze egy sör volt, mellé fél doboz cigivel öblítettem. Másfél órát üldögéltem benn, és meg kell hagyni, nem lettem sokkal okosabb.

Terveim szerint csütörtökön jön a következő poszt, hiszen holnap du. 6-kor irány a Trófea Grill étterem néhány évfolyamtársammal (korlátlan kaja-pia fogyasztás).

Ha csütörtökön nem írok, az azt jelenti, hogy elkezdődött egy újabb hétvége, de majd igyekszem egy másnaposság és egy részegség közé beiktatni egy beszámolót ;)

Addig is sört és cirkuszt a népnek!

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.11. 22:55 2 komment

Címkék: alkohol kedd csakegysör

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr81764369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.11.12. 08:12:09

Hát igen, néha az ivás kárára megy a tanulás.
Sok sikert a zh.-hoz!
süti beállítások módosítása