Megkésve bár, de törve nem, következzék a múlt csütörtöki este leírása (aztán persze jön a péntek is).

A csütörtökről nem kell sokat mesélnem, hiszen mindössze 5 korsó sört ittam meg este 8 és éjfél között. Hogy ez miért érdekes? Számomra azért, mert ettől az 5 korsótól rendesen beálltam. Jobban, mint szoktam. Az okát még nem értem, de a legvalószínűbb, hogy előtte sokáig nem ettem - nem mintha ez érdekelne, sokszor direkt nem is szoktam.

Az 5 korsó mellé egy doboz cigit is vettem (mivel az előző napi cigim a 2. korsó körül elfogyhatott), így 3 Mátyás királyba fájt az esti sörözés, melyet 4-edmagammal töltöttem, egy korántsem olcsó, de annál hangulatosabb városmajori sörözőben. Gyengébbek - illetve pestiek - kedvéért, ez a hely a Majorka. Gondolom kitaláljátok, hogy nem a képen látható helyről beszélek (ennyire azért nem volt drága)...

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.10. 15:16 Szólj hozzá!

Címkék: alkohol flashback

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr46761606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása