...és vasárnapi fejfájás...

Tegnap nagyon vártam már, hogy ihassak, ráadásul nagyon hiányzott valami rövidital.

A Toldiban indítottam, de anyagi megfontolásból csak egy Zlatyt fogyasztottam. Utána a Blue Ladyben rendeltem 2 Unicumot egy korsó Ászokkal, és miután a Zwack ház gyöngyét egymás után felhajtottam, lenyomtam a sört is.

Ekkor már kezdtem igazán jól érezni magam a bőrömben, de azért gondoltuk ráteszünk még. Egy másfél literes házipálinkából tisztességesen kivettem a részem: kb. 3 decit magamravállalhatok belőle. Na ettől aztán rendesen keresztbeállhattak a szemeim, de azért vettem még egy Egri cuvée-t, nehogy már úgy teljen el a hét, hogy egy nap se rúgtam be úgy igazán. A bort 2-en fogyasztottuk el, kb. fele-fele arányban.

Annyi biztos, hogy reggel 6.45-re vergődtem haza, az is biztos, hogy mentem egy extra kört a buszommal, miután bealudtam és a sofőr baszott felébreszteni. Másra nem igen emlékszem. Ma nem megyek sehova. Pénzem nem nagyon van, piám meg bőven. Más kérdés, hogy szigorúnak kellene lennem magammal, mivel hamar el fogok patkolni, ha így folytatom. A rosszabbik "énem" azt súgja, bontsam meg az egyik Whiskyt, a jobbik "énem" pedig csak szigorúan néz rám:

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.21. 19:58 7 komment

Címkék: sör alkohol bor szombat pálesz szárazfehér

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr41835562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2009.01.02. 23:16:32

HahóóóÓÓÓóó!!!
-----van itt valakiííííí----?????? :o

hmmm.....csend.

azé' BUÉK! :DDD

őszecske 2009.01.03. 17:50:55

BUÉK! Jól vagy? Hol vagy?...
BUÉK nektek is! :)

őszecske 2009.08.12. 15:32:15

2009.08.12. szerda van!
Nagyon ritkán benézek ide.
De valamire rájöttem! Csak nem az vagy, akit azóta is olvasok és te is olvasol engem, több blogomat?...Ha majd visszanézed ezt a blogodat, bizony nem volt jó látni a sok ivást itt...szabályosan aggódtam érted...de most már tudom, ki vagy és bebizonyítottad, mást is tudsz közölni emberekkel!
Minden jót kívánok neked, üdvözlettel :)

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2009.08.16. 01:33:07

Szia,
hát, jó érzéssel tölt el, hogy gondolsz néha rám és visszanézel ide, de őszintén szólva nincs másik blogom... :S
igaz, hogy szoktalak néha olvasni, de kommentelni már jó rég nem kommenteltem.
inni azóta is iszok eleget, csak rájöttem, hogy maga a blog tovább súlyosbítja a helyzetet, és kényszerít arra, hogy még többet igyak, csak hogy posztolhassak.
Na de ha ennyire hűséges olvasóim is vannak, mint te, akik még így fél évvel később is kommentelnek, akkor lehet hamarosan megosztok pár emlékezetes estét az előző 8 hónapból - és persze a minden napokból.
Egyébként természetesen minden rendben velem, az alkohol konzervál :P
Ja, és bár sokan nem hiszitek, azért még eszemnél vagyok. Apropó: 3 napja nem ittam :P

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2009.08.16. 01:35:44

Ja, és ami a dohányzást illeti, leszokásom (bár még korai lenne azt kijelenteni) első hetén túl vagyok, úgy, hogy ebből a hétből 3 napot elég sok alkohol fogyasztása mellett töltöttem, és még úgyis ellenálltam a felkínált cigarettáknak.
süti beállítások módosítása