Pár óra alvás, egy ZH és újabb sörök...

Az alvás rövid volt, a ZH végtelen hosszú, a fejem pedig végig fájt mint a rosseb. Mikor felhagytam a dolgozatírással, eldöntöttem, mihamarabb iszom valahol egy sört, hogy elmulasszam a másnaposság kellemetlen tüneteit (és mert kívántam, na).

A Moszkva bisztró lett a célállomás, ahol 2 korsó Holsten megtette hatását. A fejfájás végre megszűnt.

Hazafelé a Full House étteremben vacsoráztunk, ahol nem tudtam ellenállni egy korsó Hoegardennek, így azzal öblítettem a Kárpáti borzaskát.

Hazaértem este 8-9 felé, és mivel születésnapom volt, úgy döntöttem kell még valamit innom. Pénzem már nem volt, így - bár hívtak - a Monoba sem mentem. Elővettem egy régebb óta vásárolt Villányi Kékfrankost, és azt kezdtem iszogatni. A felét bedöntöttem, elszívtam egy cigit, majd úgy döntöttem, egy alvással koronázom meg a napot.

Mostantól már az USA-ban is legálisan ihatok...

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.13. 22:57 Szólj hozzá!

Címkék: sör ünnep alkohol bor péntek másnapos

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr97821451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása