Zóna - Toldi - Mumus - Toldi

Ez volt a sorrend délutántól késő estig. Fogyasztásom összesen: 4-5 sör, 2 abszinth, 1 forralt bor és két doboz piros Lucky Strike.

Jó állapotban voltam az abszinthok után, egész szép kis fejfájást vittem tovább péntekre, de legalább volt okom pénteken is inni, na de erről később.

Csütörtök éjfélkor már elvileg a születésnapomra koccintottunk, de erre már szerencsére nem is emlékszem. Valamikor hajnalban értem haza, néhány óra alvás után kelhettem föl, és mehettem ZH-zni...

Azt hiszem mondanom sem kell, hogy nem sikerült túl jól a dolog, de majd jövő héten pót ZH. Még így is megérte az este...

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.13. 22:45 Szólj hozzá!

Címkék: sör alkohol csütörtök abszinth másnapos

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr12821432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása