Ahogy a mondás is tartja, félig berúgni tiszta pazarlás...

...Még szerencse, hogy megint technikai K.O.-val kaptam ki az Alkoholtól. Tegnap már írtam, hogy vissza fogom kapni a 2000 Ft-omat. Visszakaptam. Az viszont kész csoda volt, hogy ezen kívül kaptam 25 ezer Forintos előleget az itthon végezhető munkámért. Azaz 27 ezerrel vágtam bele a péntekbe. Soha rosszabbat!

A Csendesben kezdtem egy korsó sörrel délután 3-kor. Utána 5 körül Tripla: 1 forralt bor, csak a hideg miatt. 8 körül kezdtük meg az igazi ivászatot a Kiscsülök borozó nevezetű fergeteges késdobálóban. Itt megittam 3 sört.

Innen jutottunk el a Tett-hely nevű helyre, ami szintén tele volt, de az árak visszautasíthatatlanok voltak, így gyorsan bedöntöttünk a pultnál egy-egy Jägert, hogy tovább folytathassuk éjszakai bolyongásunkat.

A következő megálló a Wesselényi utcai Sport söröző (talán ez a neve), ahol talán a legtöbb időt töltöttük. Itt indítottam egy Kalinkával meg egy üveg Ászokkal, majd gyorsan még egy Kalinkát öblítettem a sörömmel. Utána ittam még egy Ászokot, meg egy fél üveg pezsgőt is rám hagyományoztak, én meg hát ugye nem hagyom kárbaveszni az alkoholt, legyen az bármilyen ótvar (ez esetben édes pezsgő, ráadásul meleg és szénsavmentes...).

Zárás után ismét a Monoban kötöttünk ki, ahol még egy sört ittam, aztán onnantól nincsenek emlékeim. Annyi biztos, hogy a 27 ezer Ft-omból 15 rongy maradt... Ha emlékeim nem csalnak 2 doboz Philip Morris szívódott fel a kátrányos tüdőmben és 800 pénz volt a beugró a Monoba, ami azt jelenti, hogy azért elég sok embert meg is hívhattam az este folyamán, hiszen olcsó helyeken ittam, és annyira nem sokat. 

Az, hogy a Monoban mennyit feküdtem: rejtélyes. Hogy mikor indultam, és hogyan értem haza: szintén rejtély...

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.29. 16:43 3 komment

Címkék: alkohol péntek

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr7794900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.11.30. 20:27:23

Az illusztráció őrült jó, de az estéd sem semmi volt!!
A rejtélyek pedig előbb-utóbb megoldódnak (többnyire másnap, az ivócimborák maradék emlékeire hagyatkozva, közösen összerakva a "pázlit"...) :DDDDD

---ja! Az ilyenkor "elveszett" lóvét pedig nézőpont kérdése, hogy kárbaveszettnek tekintjük-é, avagy üssekő-belenyugvással konstatáljuk----

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.30. 21:27:41

Hát részegen mindig üsse kő, aztán józanodáskor inkább a "bé-meg már megint..." kifejezéseket szoktam használni. :-)
süti beállítások módosítása