Ma lusta vagyok. Sehova nem megyek, így marad az itthoni sörözés.

Egész kipihent vagyok, úgy tűnik a szervezetem is helyreállt a csütörtöki pálinkázás után.

Holnap dékáni szünet, így itthon fogok dögleni egész nap. Kedden pedig ismét Káplár.

Addig is igyatok sokat, elvégre holnaptól kezdődik egy újabb hét. Én már arra sem emlékszem, ami most ért véget...

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.23. 19:22 3 komment

Címkék: alkohol vasárnap itthon gyorsjelentés csakegysör

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr48784670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.11.24. 21:24:13

No paff...........
3 havi prémiumom ment el 2 hét alatt, ami már csak azért is baj mert jelenlegi anyagi helyzetem minimum 2
nap absztinenciára klényszerit.
Egy ucsó "sör itthon" és kezdhetem.
Persze csak lesz egy-két "na ne búsulj meghivlak" cimbi, szóval nem vészes a helyzet. Meg kocsmában ugye sosem nehéz hitelhez jutni.
Egészségedre.

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.24. 23:45:40

Hát igen. Most engem is csúnyán érint ez a világválság... Kedden biztosan elfogy a pénzem... Utána majd az elvonási tüneteimről fogok írni péntekig. Addigra meg biztosan találok valami hitelezőt. De azért hátha hoz néhány ezret, vagy pár sört valami jótevőm. Majd kiderül :-) addig is, kívánok neked is vagy sört, vagy pénzt, vagy hitelezőt :-)

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.11.30. 08:58:59

WÁÁÁÁÁ!
SÖÖÖÖÖR!!!
(nem szokásom az "önajánlgatás", de van egy konkrétan ehhez kapcsolódó postom...hihi...."Szeretem a sört": Csak így röviden!! :DDDD
----egyébként klassz a blogod, benézek gyakrabban!
Üdv!-----
süti beállítások módosítása