Na mostanra teljesen kitisztulhattam a hétvégi alkohol-pusztítás után...

Szerencsére mára elmúlt minden gyomor- illetve fejfájásom, így újult erővel kezdhetem meg a ma esti ivászatot. Hozzá kell tegyem, hogy ma egész nap nem gyújtottam rá, miután tegnap hazafelé már nem volt erőm venni még egy dobozzal. Azt hiszem én leszek a világ legboldogabb embereinek egyike, amikor első sörömet kortyolgatva meggyújtok egy szál cigit...

Örülök, hogy a tegnapi testi-lelki zsákutcámból sikerült kikászálódnom, hiszen erre a hétre is alkoholban gazdag élmények várnak rám.

Na de most én és a májam, megyünk dolgozni :-)

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.18. 17:56 2 komment

Címkék: kedd gyorsjelentés alkoholfrei

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr88776375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.11.18. 21:29:12

vazzzzzzzzz
nem mindig nyilik meg a kommen ablak, hiába lépek be.
nem tudom miért, peddig a hétvége során töbször is lett volna kedvem riposztolni...
pl.Az Istantot én is meglátogattam az elmúl 1,2 hétvégén és igen-igen nem emlékszem milyen is volt, tehát jó hely.
Továbbá legyen itt egy fontos és aktuális idézet a nagyhirü BBC ujság honlapjáról ha már gazdasági miafaszvan:
"Ha egy évvel ezelőtt 1000 dollárnyi Nortel részvényt vettél volna, most 49 dollárod lenne. Ha Enront, akkor 16. Ha az 1000 dollárból WorldComot vettél volna, most kevesebb, mint 5 dollárod lenne. Ha United Airlines-ból vettél volna, most semmid sem lenne.
Ha viszont 1000 dollárnyi sört vettél volna és az üres üvegeket visszavitted volna, most 214 dollárod lenne.
Vagyis most a legjobb befektetés az ivás."

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.19. 14:22:28

Hehe:D
Mindig is tudtam, hogy egyszer jó üzletember leszek! Kár, hogy sosem tudom hol hagyom az üres üvegeket... De lehet hogy ezután inkább visszaváltom, néhány újabb sör reményében.
Hát, nem tudom mitől szarakodott a komment, de remélem nem lesz ilyen a jövőben. Már hiányoltam a hozzászólásaidat :-)
süti beállítások módosítása