Végre egy vérbeli péntek! A szerdai borozás után pénteki sörözés következett, egész korán, hiszen már délután 5-kor elfogyott az első korsó...

Másnap, azaz ma reggel 6-ra értem haza, de hogy éjféltől 6-ig mi történt, azt nem is sejtem...

A délután a BME közelében kezdődött, még sörök nélkül, majd átmentünk a Ferenciek terére, ahonnan ismét a California vált kiindulóponttá. Itt fogyott 3 korsó Soproni.

A következő megálló a Blue Lady lett volna, de mivel tele volt elindultunk a Wichmann felé, azonban ott sem volt szabad hely.

Úgy döntöttünk, hogy irány a Tűzraktér. Ott is elfogyott jó néhány sör. Fél 1 körül átmentem a Monoba, ahonnan sose bírtam már tovább menni másik helyre... Most se. Reggelig ott voltam, de ottlétemből gyakorlatilag semmire nem emlékszem. Annyi biztos, hogy 2000 Ft-tal léptem be a helyre, és 350 Ft-ot találtam a pénztárcámban ma délután, amikor felébredtem. Enyhén szólva másnapos vagyok, de már indulok is Reality Crewra, ami majd csak később lesz, de előtte nem árt alapozni!

Holnap remélem leszek olyan állapotban, hogy beszámoljak a ma estémről.

Jó hétvégét mindenkinek! :-)

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.15. 18:29 2 komment

Címkék: alkohol péntek

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr12770685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.11.16. 09:48:19

LOL!
Tegnap elött nem tudtam belépni, nem tudom mért.
Immáron vasárnap, remélem nagyban aftersörözöl, ahogy én és kedves Kozel barátom. Délután bornyitás az Apáti sziklánál ......
kitartásos májhizlalást mindenkinek

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.16. 13:30:38

Hát bazz :-)
elmondhatatlanul készen vagyok... rosszul vagyok a monitortól, de azért megpróbálom megírni a tegnap estémet.... hukk... :D
süti beállítások módosítása