Meglepő, de ma nincs tervbe véve az ivászat. Olyannyira nincs, hogy kitöltöttem egy alkoholizmussal kapcsolatos, úgynevezett Michigan Alkohol Szűrő-tesztet. Töltsd ki te is!

Az eredmény meglepően magas: 15 pont, 10 fölött orvosi segítséget ajánl a teszt írója.

A tesztet te is kitöltheted itt! Ha pedig már kitöltöd, kérlek írd meg mennyit kaptál.

Ja, és a holnapi szokásos Káplár kimarad, miután szerdán reggel 8-kor írok egy fergeteges ZH-t. De ne búsuljatok, szerda délutánra már van biztos programom! :-)

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.10. 16:15 3 komment

Címkék: alkoholfrei

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr73761702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mashbp 2008.11.11. 13:49:38

Egy jó ideje böngészek a blog.hu-n, de te vagy az első aki kommentre és ebből kifolyólag regisztrációra késztetett..

Én is hasonló cipőben járok (néha négykézláb) mint te leszámítva, hogy a 24 évemmel már vagy 6 éve folynak a dolgok a torkomon.
Kiváncsian várom további estéid eredményességét

Ja és a Káplár régi nagy kedvencem volt nekem is, az utobbi években viszont hanyagoltam.

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.11. 22:46:09

Szia. Köszi, hogy írtál. Ma kihagyom a káplárt (sajnos). Amúgy nem tartozik a kedvenceim közé az a hely, sőt... alapjáraton nem járok oda, csak bedőltem ennek a keddi "minden rövid féláron akciónak", anyagi okokból, és már inkább hagyományból járok oda, mint szórakozásból.. (de nem csak én).
ma az ibolyában töltöttem el egy kedves órát (ferencieken) az egyik legjobb barátommal, egy korsó fácánnal :-)

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.11. 23:08:11

Ja és persze örülök, hogy van végre egy látogatóm :-)
Enyém a megtiszteltetés, hogy miattam regisztráltál, a blog.hu-tól majd beszedek valami jutalékot:-)
a statisztikák alapján eddig volt kb 20 látogatóm egy hét alatt, ami valljuk be édeskevés, de örülök, hogy hozzá tudtál szólni. remélem továbbra is látogatod a blogomat, majd igyekszem minél többször beszámolókat írni. legalább most már tudom, hogy valaki el is olvassa őket na szép napot neked (is). :-)
süti beállítások módosítása