Drága olvasóim, el kell ismernem, hogy még mindig iszonyat készen vagyok...

Merre jártam tegnap? Kezdetnek a Toldi mozi előterében fetrengtem teljesen készen - még a péntek esti bulitól megkészülve, ahol sokan dícsérték zöldülő arcomat, a ráncaimat, amik eddig nem voltak ennyire mélyek és a többi és a többi... Itt betoltam két Zlaty-t, és bár szégyellem, hogy szlovák sört fogyasztottam, a politika ilyen szinten már nem egyeztethető össze az alkoholizálással (inkább iszom szlovákot 350-ért, mint Edel-t vagy Heinekent 5-600-ért...).

A következő állomás az Instant lett volna, ahol Realistic Crew-ra kellett volna mennünk, de pont akkor értünk oda, amikor véget ért, ráadásul hányásig tele volt a hely emberekkel, így továbbálltunk, majd elindultunk a Tűzraktér felé, de mivel útközben 3-4 (számolni már akkor se tudtam) angol bige megkérdezte merre van a Kuplung, úgy döntöttünk inkább mi is oda megyünk. :-)

Persze mire megérkeztünk, már egyikünk se emlékezett a csajokra, egyből álltunk be a sorba sörért. Ittam vagy 5 korsó Sopronit, meg persze a végén összedobtunk ketten egy üveg pezsgőre (nemtudom milyen felindulásból, hiszen sosem iszom pezsgőt), legalább szerencsémre édes helyett szárazat adtak a csajnak, akivel vettük, így én legalább jóízűen fogyaszthattam. Persze kitöltöttem egy üres műanyag söröspohárba a pezsgőadagomat (szerényen 4 decit), és kb amikor a felénél jártam sikeresen magamra is borítottam.

Hajnali fél 5 körül indultam haza, ugyanazzal a busszal, mint egy nappal ezelőtt. Ismét reggel 6-ra értem haza. Na de ezt a napot még lehet hogy átalszom, hiszen holnap reggel 9-kor már szemináriumom van. Na de nem kell sokat várni a következő beszámolóra, hiszen kedden Káplár! :-)

Addig is sört és békességet!

 

 

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.16. 13:40 Szólj hozzá!

Címkék: alkohol szombat

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr33771759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása