A november 1-jét egy Halloween-bulival "ünnepeltük" meg, egyik jóbarátomnál. A Házibulin nagyjából 10-en voltunk, tudatmódosítókból pedig nem volt hiány.

Az esti fogyasztásom meglepően mértéktartó volt, legalábbis magamhoz képest. (ahol csak megközelítő értéket írtam, nyilvánvalóan rossz memóriámnak köszönhető, de nyilván egy idő után ti se tudjátok, hanyadiknál is tartotok)

:-)

3-4 pohár Whiskey (egy pohár alatt nagyjából egy felest értek +/- 2 cent), 4-5 sör és kb. egy fél deci házipálinka.

Hajnali fél 6-körül feküdtem le aludni, reggel fél 10-kor keltem. Ébredés után közvetlenül ittam egy sört, majd még legalább 5 sörrel öblítettem több mint egy fél üveg 12 éves Chivas Regalt. A házipálinka elfogyasztásában is aktívan segítettem, 3-4 korttyal járultam hozzá. Délután 3-ig tartott az ivászat, miután elindultam hazafelé. Meg kell, hogy mondjam, rég rúgtam be annyira, mint most vasárnap, azaz november második napján, és az előző esti házibulin elért állapotot is sikerült überelnem. A másnaposság természetesen mára tolódott át: ma délután még kisebb fejfájással kellett elbánnom. Mostanra valószínűleg teljesen helyreállt az alkoholkeringésem :-), csak azt a jól megszokott tompaságot érzem, ami általában a kialvatlanságból következik. A mai napon (hétfő van) voltam a főiskolán, 13.00-kor végeztem, és egész délután nem vettem magamhoz szeszt. Már nem is fogok, de ne feledjük, holnap kedd! Ha kedd, akkor Káplár!

(keddenként ugyanis a fent nevezett helyen minden rövidital féláron kapható, így ott a helyem - 2008-ban legalább 5, de maximum 10 keddi ivászatot hagytam ki, nagyrészét nyáron, amikor volt jobb programom is...)

Holnap egyébként nem szándékozom bemenni a főiskolára, de estig alkoholt se szeretnék magamhoz venni.

Kívánom, hogy így legyen. Jó éjszakát!

Szerző: IQ_Fighter  2008.11.03. 23:05 Szólj hozzá!

Címkék: alkohol

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr2748463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása