...sokkal rosszabb viszont, ha már nem emlékszel, hol hagytad el.

Hamarosan kezdődik egy újabb hét, erre innom kellett. Ismét vörösbor volt a menü, méghozzá 3 pohárral. Azt mondják egészséges, és bár mindig is fehérboros voltam, most csak vörös van itthon, úgyhogy iszom ami van. Nem vagyok én válogatós kéremszépen.

Ha már itt tartunk, elmesélem, hogy egész augusztusban az Ezüstparton voltam, ahol 30 napból 30-szor rúgtam be nyári gyakorlaton. Általában boroztunk illetve söröztünk, de itthonról hozattam vodkát, valami orosz törkölyt és mindent, ami mozdítható volt. A legegyszerűbb, és legolcsóbb azonban az egyre népszerűbb Tipli volt, melyből egymás után hármat nyomtam minden alkalommal, keserűlikőr/ szilva/ rum ízekből.

Múlt héten, egyik reggel volt szerencsém megpillantani egy Tipliket szállító furgont, melyen ott figyelt a márka szlogenje (nekem nagyon bejön):

 

Szerző: IQ_Fighter  2008.12.14. 21:04 8 komment

Címkék: alkohol bor vasárnap itthon tipli flashback

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisztok.blog.hu/api/trackback/id/tr87823074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őszecske 2008.12.15. 08:13:14

Egyszerűen kezdem azt hinni nem is iszol ennyit naponta! Ilyen fiatalon nem hinném, hogy naponta iszik valaki ennyit...:)Még mindig azt mondom: Ne igyál ennyit! Milyen jövőd lesz?
Tiszta, saját egyéniséggeddel kell megalapozni a jövődet! Vagy nem így akarod?...Minden ember, Te is, -egy egyéniség. Kár lenne az alkohollal befolyásolni, mert az más útra vezet!...:)

őszecske 2008.12.16. 08:44:22

Mi van veled? Jól vagy?...Rég írtál!

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.12.17. 00:42:56

őszecske: hát, most értem haza keddi káplárból de nem vok abban az állapotban h irjak posztot. talán holnap megirom a tegnapot meg a mát...

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.12.17. 00:44:32

ja, amugy meg nem kérek senkit h higgye el, de mondjuk annyira hülye még énse vok, hogy szórakozásból vezessem a blogot hazugságokról :-) elsősorban magamnak vezetem, hogy egyszer ha jobb útra térek, visszanézhessem h mekkora balfasz voltam egykor. még bízom benne h kinövöm. na megyek hunyok egyet, reggel 6-kor kelek... ismét alig fogok aludni. még jó h kávéfüggő is vagyok... :D
jóccaka mindenkinek

őszecske 2008.12.17. 08:18:28

Jól van, jól van, bocsika! :)Aludj jól!

mashbp 2008.12.17. 21:25:59

Még posztot!!!!!
Káplár?
stb.?
Viva la vina!

Glásznoszty.....

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.12.18. 10:51:13

na, egy szerdaival még tartozom de rengeteg dolgom van. holnap megírom, ma nem megyek sehova elvileg, mert úszok mindennel, holnap még a pénteki ivászat előtt tervezem megírni a szerdát. bár ilyenkor nem könnyű visszaemlékezni az előző napi élményekre, de majd azon leszek.

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.12.20. 18:05:33

kedd óta csak sört iszom..... kell valami máááás
süti beállítások módosítása